ریـه هایتان را با سیر تمـیز کنید?

?آلودگی هوا درون شـهرهای بزرگ بیداد مـی‌کند و ریـه‌ها و البته قلبمان بیشترین آسیب را از این آلودگی مـی‌بینند. اسم کشور با ترکیب ام چای نان سیر یک مادۀ غذایی طبیعی و حاوی خواص درمانی فوق‌العاده‌ای هست که مـی‌تواند به منظور تمـیز ریـه مؤثر باشد.

?اگرچه امروزه از سیر درون آشپزی و تهیـه غذا استفاده مـی شود اما هنوز خیلی از افراد سیر را درون تهیـه داروهای خانگی بـه کار مـی برند. اسم کشور با ترکیب ام چای نان بیشترین تأثیر سیر مدیون ترکیب اصلی آن یعنی آلیسین است. البته طعم تند و خاص سیر نیز ناشی از همـین ترکیب است.

?این ماده غذایی پرخاصیت همچنین حاوی ویتامـین C، اسم کشور با ترکیب ام چای نان B، پروتئین و مواد معدنی مانند کلسیم، مس، پتاسیم، فسفر و آهن است. سیر همچنین یک ماده ضدویروس، ضدالتهاب و تصفیـه کننده طبیعی هست و بـه همـین دلیل نیز مـی توان از آن به منظور تمـیز و پاکسازی ریـه و تقویت دستگاه ایمنی بدن استفاده کرد.

?در این مقاله شما را با تأثیر سیر درون سلامت ریـه ها آشنا کرده و طرز تهیـه دو درمان طبیعی به منظور حفظ دستگاه تنفسی را ذکر مـی کنیم.

 ⁉️چرا سیر به منظور تمـیز ریـه ها مفید است؟ 

?مصرف سیر خام مواد مغذی زیـادی بـه بدن مـی رساند. این ترکیبات، تمـیزکننده ریـه ها و دیگر ارگان های بدن محسوب مـی شوند. مـیزان بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامـین ها و مواد معدنی موجود درون این ماده ی غذایی سدی درون برابر آسیب های رادیکال های آزاد محیطی مـی سازد. این رادیکال های آزاد باعث ایجاد آسیب بـه سلول های بدن و افزایش خطر سرطان مـی شود.

?سیر خاصیت آنتی باکتریـال دارد و در نابودی بسیـاری از باکتری ها، ویروس ها و دیگر مـیکرواورگانیسم هایی کـه باعث بروز بیماری های تنفسی و مشکلاتی مانند آنفلوانزا و سرماخوردگی مـی شوند نقش مـهمـی دارد.

?این ماده غذایی بـه دلیل دارا بودن خواص پاک کنندگی تأثیر زیـادی درون فلزات سنگین تجمع یـافته درون بدن دارد. علاوه بر این سیگاری ها یـا سیگاری های سابق و همچنین افرادی کـه در معرض دود سیگار قرار دارند نیز حتما سیر بیشتری مصرف کنند چون این ماده غذایی کمک زیـادی بـه دفع سموم ناشی از دخانیـات مـی کند.

?به عقیده محققان مصرف منظم سیر مـی تواند باعث بهبود وضعیت بیمارانی باشد کـه از بیماری های تنفسی مانند برونشیت، آسم، ذات الریـه، احتقان ریوی، سل و سرماخوردگی و غیره رنج مـی برند.

 ⁉️چگونـه مـی شود با سیر ریـه ها را تمـیز و پاکسازی کرد؟ 

?برای بهره مندی از خواص سیر لازم هست که آستین ها را بالا بزنید و به خودتان زحمت درست چند داروی خانگی را بدهید. درون این صورت هست که مـی توانید بـه بهبود سلامت ریـه هایتان و تمـیز آن از شر این همـه آلودگی محیطی امـیدوار باشید.

 ?سیر و آویشن به منظور پاکسازی ریـه ها 

?این ترکیب درمانگر باعث سم زدایی از ریـه ها مـی شود. ترکیب خواص سیر با اثرات ضدعفونی کننده آویشن سلامت ریـه ها را ارتقا مـی دهد.

 مواد لازم: 

سیر ۱۰ حبه

آویشن تازه ۳ شاخه

روغن زیتون بـه مـیزان لازم

 ?روش تهیـه: 

حبه های سیر را درون هاون بکوبید که تا به صورت خمـیر درآید. سپس برگ های آویشن را افزوده و دوباره بکوبید که تا هر دو مخلوط و یکدست شوند. ترکیب را داخل یک ظرف شیشـه ای تمـیز بریزید و روی آن روغن زیتون بکر بریزید بـه طوری کـه سطح آن را بپوشاند. اجازه دهید ترکیب حاصل یک شب کامل بماند.

 ?روش استفاده: 

حال کـه داروی خانگی سیر و آویشن تان یک شب بـه خوبی درون روغن زیتون خیس شده هست مـی توانید یک قاشق چای خوری از آن را بـه صورت ناشتا مـیل کنید. روز بعد نیز مـی توانید بـه همـین مـیزان از ترکیب مـیل کنید. بعد از دو هفته مصرف اثرات آن را روی ریـه ها و دیگر ارگان ها خواهید دید.

?شربت زنجبیل، سیر، زردچوبه، پیـاز و شکر 

?تأثیر اصلی این داروی خانگی ناشی از مـیزان بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات سم زدا و ضدالتهاب آن است. خواص موجود درون ترکیبات دیگر باعث مـی شود کـه اثرات سیر چند برابر شود. چون پیـاز، زنجبیل و زردچوبه نیز حاوی خواص ضدویروسی هستند و قدرت دفاعی بدن را بالا مـی برند. این مواد غذایی همچنین باعث دفع مواد زائد تجمع یـافته درون ریـه ها مـی شوند.

 ?مواد لازم:

آب نیم لیتر

شکر ۲۰۰ گرم

پیـاز نیم کیلو

ریشـه ی زنجبیل تازه ۱ تکه

زردچوبه ۱ قاشق چای خوری

سیر له شده ۳ حبه

 ?روش تهیـه: 

آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گرم کنید. سپس پیـازهای پوست کنده را اضافه کرده و هم بزنید. زنجبیل و سیرهای له شده را نیز اضافه کنید و هم بزنید. زمانی کـه ترکیب بـه جوش آمد زیر شعله را کم کنید و به هم زدن ادامـه دهید. حتما اجازه دهید آب ترکیب بـه نصف برسد. سپس ترکیب را صاف کرده و اجازه دهید خنک شود. مـی توانید شربت بـه دست آمده را درون یخچال نگهداری کنید.

 ?روش مصرف: 

مـی توانید هر روز صبح بـه صورت ناشتا یک قاشق غذاخوری از این ترکیب مـیل کنید. مـی توانید این شربت را درون آب ولرم مخلوط کرده و مـیل کنید. دو هفته ی مداوم از این شربت استفاده کنید و سپس یک هفته استراحت کرده و دوباره شروع کنید.

?در هر دو صورت سیر ترکیب اصلی داروی خانگی تان به منظور پاکسازی ریـه ها محسوب مـی شود.

?یـادتان باشد کـه لازم هست از این روش های طبیعی درون کنار سبک زندگی سالم استفاده کنید. توصیـه مـی کنیم از مصرف دخانیـات خودداری کرده و بیشتر بـه دامان طبیعت و هوای سالم پناه ببرید.

? https://telegram.me/joinchat/BgJv-jwUOa4roBsCfyGbPg ?

: اسم کشور با ترکیب ام چای نان




[ریـه های بدن را با ترکیب سیر و آویشن بـه پاکسازی از سموم و ... اسم کشور با ترکیب ام چای نان]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 20 Jun 2018 18:17:00 +0000